Sunday, November 10, 2013

Sustained Release Vita - C Plus Shaklee

Yeay! Stok Sustained Release Vita-C plus dah ada, jom dapatkan segera. Semua orang berlumba-lumba nak dapatkan Vita-C dari Shaklee ni.


Vitamin C Shaklee ni berbeza tau dari jenama lain-lain yang ada di pasaran. Okay, mari kita lihat ape keistimewaan Vita-C Plus.

Shaklee Sustained Release Vita-C berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Sustained Release Vita-C mengandungi:

  • Kandungan Vitamin C yang tinggi
  • Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam
  • Formulasi yang membantu mengekalkan pertahan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah.
Dan yang paling penting vitamin Shaklee ni semulajadi dan selamat tau. Sebab tu vitamin Shaklee menjadi pilihan saya. Jom kita sama-sama menjaga kesihatan dan kecantikan secara semulajadi. 

Kalau berminat boleh lah hubungi saya :) :

Shahira 
SID: 905311
Sms/ WhatssApp: 012-6043193
Email: sheashira@gmail.com

No comments:

Post a Comment