Monday, July 22, 2013

Testimoni Produk Shaklee

Salam sejahtera semua..hari ni dah masuk hari ke 13 kita menjalani ibadah puasa..semoga ibadah yang kita lakukan diterima oleh Allah..Sementara menunggu waktu berbuka puasa saya nak share tentang testimoni produk shaklee ni..testimoni dari kakak saya sendiri..untuk pengetahuan pembaca sekalian..kakak saya ni boleh dikatakan pengguna tegar produk-produk shaklee..saya boleh terjebak dengan shaklee ni pon melalui kakak saya laa..

Okay, gambar budak yang kiut miut yang bibir lebam kat bawah tu anak buah saya iaitu anak kepada kakak saya..nama nye Mishal Hannan.biasalah budak-budak..baru dapat kaki..main-main..berlari-lari..nasib x baik terjatuh..kesian Hannan..


Gambar yang kat bawah ni lepas beberapa hari..lebam-lebam kat bibir Hannan da hilang..bibir pun da licin...cuba tengok kulit Hannan gebu gebas kan?hehe..kalah kulit saya...nak tahu rahsianya? sudah semestinya produk shaklee..


Kakak saya masih menyusukan Hannan masa ni..jadi Hannan pon tumpang sekali la khasiat vitamin-vitamin shaklee..ape yang saya boleh kongsikan kat sini..produk-produk shaklee ni sebenarnya dapat membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka tau..kakak saya ambil set menyusu yang mengandungi Vita-Lea, B-complex, Vita-C, Alfalfa, Ostematrix dan juga Esp..selain tu kakak saya bagi Hannan makan chewable vit c, omega guard dan juga meal shakes..Hannan ni memang suka sangat minum meal shakes..serbuk meal shakes tu Hannan boleh ratah macam tu jer..budak bertuah..selera makan Hannan pon bertambah..suka sangat bila tengok Hannan makan..berselera sungguh dia..makin bam bam dan sihat..rasanye setakat ni je la perkongsian pada hari ini..nanti saya akan kongsikan lagi testimoni-testimoni yang lain...kalau ada sebarang pertanyaan berkenaan produk boleh la hubungi saya okay...selamat berbuka puasa ya  =)


Shahira [Shira]
Shaklee Independent Distributor [ID No: 905311]
HP/ WhatsApp [012-6043193]
sheashira@gmail.com



No comments:

Post a Comment